søndag 24. februar 2008

Nå tar vi snart kvelden...

forumet er oppe og går igjen - men det ser ikke ut sånn det blir seende ut ennå. Og galleriet henger ikke sammen med resten. Det er helt greit å bruke det som er - og hvis dere logger på på forsiden som er i ferd med å vokse frem fra intet her... så er dere også innlogget på forumet. Samme brukernavn og passord dere har hatt.

MEN BRUK KUN SMÅ BOKSTAVER!!

Dette kommer til å bli så bra så - men ting tar tid ;) - så dere får ha tålmodighet med oss. Jeg håper vi får opp galleriet med minnopolopplasting i morgen ;)

God natt!

10 kommentarer:

Eli sa...

Jeg får ikke logget meg inn så mens jeg venter så suser jeg rundt på det store internettet. Blir spennende å se hvordan alt blir til slutt på sidene :)I mellomtiden kan jeg vel kanskje scrappe litt - bruke ventetiden litt mer konstruktivt enn å bare surfe ;)

Kristin Langnes sa...

Jeg får heller ikke logget meg inn, men den som venter på noe godt...

Anonym sa...

Jeg får heller ikke til å logge på...
Men det var i hvert fall betryggende at det ikke bare er meg... *hihi*

Helle sa...

Jøje meg som dere jobber! Stor klem!

Ann Hedvig sa...

Kan dere legge ut minnopol brettet?

Får det ikke opp inne i forumet

Anonym sa...

Jeg får fortsatt ikke logget meg inn... er det flere det gjelder???

Oddbjørg sa...

Vel hjemme fra Kamerun og rimelig desperat etter å oppdatere meg på minneriket, og så kommer jeg ikke inn. Ser at det er flere som har hatt problemer og fortsatt har.
Nå tror jeg at jeg har prøvd alt for å komme inn...
Skal bli kjekt å se når dere er ferdige med oppdateringene. Gleder meg.

Kjersti sa...

Dere som ikke får logga på - det jobbes intenst med saken...

Anonym sa...

Flotters Kjersti :D

Anonym sa...

Jeg får logget meg på, men det går utrolig tregt inne på forumet. Er det
for at det ikke er i orden enda?
Eller er alt slik det skal være nå?
Jeg ser også at det er en som har galleriet sitt der, men ingen andre.
Bare lurer.